Մուտք և Գրանցում - iSTYLE

Մուտք և գրանցում

Գրանցում և մուտքագրում կայքում:

Ինչպե՞ս կարող եմ մուտք գործել

 

Եթե արդեն ունեք հաշիվ iStyle.am կայքում, ապա հետևեք հղմանը կամ սեղմեք “ՄՈՒՏՔ” կոճակը վերևի աջ անկյունում և այնուհետև սեղմել “Մուտք գործել” կոճակը։ Գոյություն ունեն մուտք գործելու երկու եղանակներ՝ Եթե ունեք ֆեյսբուքի հաշիվ և նախկինում օգտագործել եք այն ամրագրում կատարելու համար, ապա սեղմեք “Մուտք գործել ֆեյսբուքի միջոցով” կոճակը։ SMS-ի միջոցով. մուտքագրեք ձեր անձնական էջում նշված հեռախոսահամարը և ստացեք հաղորդակցություն հաստատման կոդով: Լրացրեք դիմումը ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեով և գաղտնաբառով (դրանք ուղարկվում են ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեին գրանցումից անմիջապես հետո կամ ձեր առաջին ամրագրումը կատարելուց հետո)։

 

Ի՞նչը խնդիրներ կարող է առաջանալ ՄՈՒՏՔ կատարելու ժամանակ

 

1. Սխալ էլետրոնային փոստի հասցե։ Ստուգեք ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն: Եթե դուք չեք ստացել որևէ էլեկտրոնային նամակ iStyle.am-ի կողմից, հնարավոր է՝ սխալ եք մուտքագրել ձեր էլեկտրոնային փոստի հասցեն (օրինակ, ……@gmail.com-ի փոխարեն ……@gmail.am): Խնդրում ենք կապ հաստատել մեր Հաճախորդների սպասարկման բաժնի հետ նմանատիպ դեպքերում:

 

2. Սխալ գաղտնաբառ Ստուգեք ձեր գաղտնաբառը: Ուշադրություն դարձրեք, որ համակարգը կարդում է գաղտնաբառից առաջ և հետո ընկած տարածությունը որպես առանձին նշան: Եթե մուտքագրել եք սխալ գաղտնաբառ մի քանի անգամ, ապա հաշիվը կարգելափակվի: 150 րոպե անց համակարգը կրկին կհանի արգելափակումը, և դուք կրկին կկարողանաք փորձել այն: Եթե չեք կարողանում հիշել ձեր գաղտնաբառը, սեղմեք “Մոռացել եմ գաղտնաբառը” կոճակը և մուտքագրեք էլեկտրոնային փոստի հասցեն: Հաջորդիվ 15 րոպեների ընթացքում կստանաք էլեկտրոնային նամակ՝ մեկը հաստատում պահանջող հղմամբ, իսկ մյուսը՝ ձեր նոր գաղտնաբառով:

 

3. Ստեղնաշարի որոշ կոճակներ միացած են: Ստուգեք ձեր ստեղնաշարի լեզուն և արդյոք մեծատառի ֆունկցիան անջատված է:

 

4. Դուք կատարել եք գնում մեկ այլ կայքում: Միգուցե դուք կատարել եք գնում մեկ այլ նմանատիպ կայքում և ոչ iStyle-ում, և դրա պատճառով մենք որևէ տվյալ չունենք ձեր վեբարերյալ:

 

5. Ձեր բրաուզերը հին է: Եթե դուք օգտագործում եք Internet Explorer 8, Opera 10 կամ դրանց հին տարբերակները, փորձեք թարմացնել ձեր բրաուզերը կամ օգտագործել մեկ այլ բրաուզեր:

 

6.Դուք չեք թուլ տվել, որպեսզի հավելվածը օգտագործի Ձեր էլեկտրոնային հասցեն: Փոփոխեք սոց կայքում անձնական էջում գաղտնիության կարգավորումները և վերահաստատվեք կրկին: Մենք ձեզ առաջարկում ենք փոխել ձեր գաղտնաբառը թույլտվությունը ստանալուց հետո: Դուք կարող եք փոխել ձեր գաղտնաբառը ցանկացած ժամանակ “Իմ Տոմսը” էջում “Հաշվի կարգավորում” բաժնից: Կարդացեք, թե ինչպես կարող եք գրանցվել և մուտք գործել iStyle.am կայքում: Եթե վերոնշյալ եղանակները չօգնեցին ձեզ մուտք գործելու համար կամ դուք վստահ եք, որ մուտքագրման հետ կապված սխալը մեկ այլ պատճառով է, ապա խնդրում ենք կապ հաստատել մեր Հաճախորդների սպասարկման կենտրոնի հետ