Օնլայն Ապառիկ - iSTYLE

ՎԱՃԱՌՔԻ, ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ԵՎ ՓՈԽՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ ԵՎ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ («ՊԱՅՄԱՆՆԵՐ»)

                                                                          

Շնորհակալություն iSTYLE- ից գնումներ կատարելու ընտրության համար: Ինչպես սովորաբար՝ գնումներ անելիս,  կան պայմաններ և դրույթներ, որոնք վերաբերում են գործարքներին: Խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ iSTYLE- ում պատվեր կատարելով կամ գնումներ կատարելով՝ Դուք համաձայնում եք ստորև նշված պայմաններին iSTORE-ի Գաղտնիության քաղաքականության և օգտագործման պայմանների հետ միասին :

 

Այս պայմաններն ու կանոնները կիրառվում են www.istyle.am կայքի օգտագործման համար, որը կառավարվում է  «Արս-Պետ» ՍՊԸ—ի կողմից:

 

Կայքում նշված գները ներառված են ԱԱՀ —ով:

 

Հնարավոր են ցուցադրվող ապրանքների քանակի և գների անճշտություններ: «Արս-Պետ»  ՍՊԸ-ն իրեն իրավունք է վերապահում չկատարել սխալ գներով կամ քանակությամբ պատվերներ

 

1.Գնման համաձայնություն 

 

Սպառողի և iSTYLE.AM-ի միջև առևտրային հարաբերությունների սկիզբը սկսվում է օգտագործողի կողմից պատվերի ուղարկմամբ, այն է `պահանջվող անձնական կամ ընկերության տվյալները լրացնելուց հետո, ապրանքների առք ու վաճառքի ընդհանուր պայմաններին համաձայնեցնելով: Ընդունելով ընդհանուր պայմանները՝ օգտատերը հաստատում է, որ կարդացել է առցանց խանութում մոդելին ուղեկցող լրացուցիչ նյութերն ու փաստաթղթերը՝ նշելով գովազդային առաջարկները, երաշխիքային պայմանները և երաշխիքային քաղաքականության առանձնահատկությունները, ինչպես նաև սպառման միջոցներին վերաբերող պայմանները, եթե այդպիսիք առկա են, այդ թվում կայքում առկա Օգտագործման Պայմանները, ՎԱՃԱՌՔԻ, ՎԵՐԱԴԱՐՁԻ ԵՎ ՓՈԽՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ, Գաղտնիության Քաղաքականությունը:

 

2.Պատվերի սկիզբ

 

Պատվերի հաստատում-կատարումը սկսվում է ընկերության աշխատակցի կողմից, դրան ծանոթանալուց հետո: Եթե պատվերն ուղարկվում է ընկերության համար ոչ աշխատանքային օր կամ աշխատանքային ժամերից դուրս, բայց աշխատանքային շաբաթվա ընթացքում, ապա դրա հաստատում-կատարումը կսկսվի համապատասխանաբար ՝ հաջորդ աշխատանքային շաբաթվա սկզբին կամ հաջորդ աշխատանքային օրը: Պատվերը ուղարկելու և դրա գործարկման միջև ընկած ժամանակահատվածում պատվիրված ապրանքների արժեքի փոփոխության դեպքում հաճախորդը վճարում է ապրանքը այն գնով, որով նա պատվիրել է:

 

Պատվիրված ապրանքի առաքումը Երևանում` հաճախորդի նշած հասցեով կիրականացվի առկա ապրանքների պատվերի հաստատումից 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Պատվերի հաստատումը կատարվում է հեռախոսազանգի կամ էլ. Փոստի միջոցով: Նշված ժամկետը գործում է առաքման դեպքում կանխիկ եղանակով (առաքման ժամանակ առաքիչին կանխիկ) և բանկային փոխանցումով վճարումը ստանալուց հետո: Ժամը 18:00-ից հետո տեղադրված պատվերները հաստատվելու և մշակվելու են հաջորդ աշխատանքային օրը:

Պատվերը ուղարկելու և դրա գործարկման միջև ընկած ժամանակահատվածում պատվիրված ապրանքների արժեքի փոփոխության դեպքում հաճախորդը վճարում է ապրանքը այն գնով, որով նա պատվիրել է:

 

Պատվիրված ապրանքի առաքումը Երևանում` հաճախորդի նշած հասցեով կիրականացվի առկա ապրանքների պատվերի հաստատումից 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում: Պատվերի հաստատումը կատարվում է հեռախոսազանգի կամ էլ. Փոստի միջոցով:Նշված ժամկետը գործում է առաքման դեպքում կանխիկ եղանակով (առաքման ժամանակ առաքիչին կանխիկ) և բանկային փոխանցումով վճարումը ստանալուց հետո: Ժամը 18:00-ից հետո տեղադրված պատվերները մշակվելու են հաջորդ աշխատանքային օրը:

 

 3.Ստանդարտ վերադարձի և Փոխհատուցման քաղաքականություն

 

 Գնորդն իրավունք ունի փոխել իր առցանց պատվերը կամ չեղյալ հայտարարել այն աշխատանքային օրվա ընթացքում` ապրանքանիշի հաստատման պահից մեկ ժամվա ընթացքում, նախքան առաքումն իրականացվելը: Եթե հաշիվ-ապրանքագիր է տրվում, այն չեղյալ է հայտարարվում կամ տրվում է վարկային նշում: Քարտով վճարման եղանակի դեպքում գումարը վարկային գործառնությամբ վերադարձվում է քարտային հաշվին:

 

4. Գնորդի իրավունքը՝ ապրանքը վերադարձնելու և/կամ ստանալու փոխհատուցում

 

  • Գնորդը կարող է վերադարձնել գնված ապրանքը և ստանալ ամբողջական փոխհատուցում կամ փոխարինել նույն ապրանքը, եթե գնորդի կողմից տեխնիկական խնդիր հայտնաբերվի գնման օրվանից 7 օրվա ընթացքում՝ եթե տուփը կամ հիմնարար մասերը չեն վնասվել:
  • Գնորդը, իր պահանջով, կարող է ստանալլ գնված ապրանքի գումարի փոխհատուցում, եթե պատվիրված ապրանքը ժամանակին չառաքվի ( 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում ):
  • Գնորդն իրավունք ունի հրաժարվել պայմանագրից և ապրանքները վերադարձնել ապրանքի ստացման պահին, դրանք ուսումնասիրելուց հետո, առանց ակտիվացման և օգտագործման: Ապրանքները չպետք է ունենան վնասված արտաքին տեսք, պետք է զերծ լինեն քերծվածքներից և չբացված:

 

Բացի այդ, խնդրում ենք նկատի ունենալ, որ մենք պատասխանատվություն չենք կրում, եթե ապրանքը վնասվել է ձեր մեղքով, և այս դեպքում վերադարձի քաղաքականությունը կիրառելի չէ:

 

5.Իրական արժեքը և շուկայական գինը

 

Մենք ցանկանում ենք, որ Դուք ի նկատի ունենաք, որ մեր խանութում առկա բոլոր ապրանքներն ունեն իրական արժեք և կարող են վաճառվել կամ գնվել միայն շուկայական գնով: Խնդրում ենք հաշվի առնել, որ եթե ապրանքների գների հետ կապված կասկածներ կան, դա հավանաբար տեխնիկական սխալ է, նման դեպքերում խնդրում ենք կապ հաստատել մեզ հետ՝ թյուրիմացությունից խուսափելու համար։

Ի գիտություն, ապրանքի իրական արժեքը, որը նաև կոչվում է նրա հարաբերական գին, նրա անվանական արժեքն է՝ ճշգրտված գնաճի համար և չափում է այդ արժեքը մեկ այլ ապրանքի առումով:

Շուկայական գինն այն ընթացիկ գինն է, որով ակտիվը կամ ծառայությունը կարելի է գնել կամ վաճառել: Ակտիվների կամ ծառայության շուկայական գինը որոշվում է ըստ  առաջարկի և պահանջարկի։

 

Ցանկացած դեպքում iSTYLE store-ում դրված բոլոր ապրանքների գները հիմնված են շուկայական գների վրա և չեն կարող ցածր լինել դրանցից:

 

6.Առցանց պատվերների վճարման եղանակներն են.

 

Կանխիկ Վճարում

 

Դուք կվճարեք, երբ պատվերը հանձնվի առցանց բանկային վարկային կամ դեբետային քարտով, ներառյալ գնումների քարտերը:

 

 

Օնլայն վճարում

 

Եթե ընտրեք բանկային քարտով առցանց վճարումը, մենք տեղեկացնում ենք ձեզ, որ վճարման գրանցումը չի երաշխավորում պատվերի հաստատումը և առաքումը: Եթե պատվերը չհաստատվի, վճարված գումարը հնարավորինս շուտ կվերադարձվի ձեր հաշվին:

 

 

Ինչպես կարող եք կատարել օնլայն ապրանքի գնումը:

 

Սեղմեք ԱՎԵԼԱՑՆԵԼ ԶԱՄԲՅՈՒՂ կոճակին, որից հետո սեղմեք վերևի հատվածում գտնվող զամբյուղի նշանին։Այս ամենից հետո դուք կուղորդվեք զաբմյուղի էջ որտեղ պետք է սեղմեք ՎՃԱՐԵԼ կոճակին։ ՎՃԱՐՄԱՆ ՄԱՆՐԱՄԱՍՆԵՐ բաժնում լրացրեք ձեր տվյալները,ընտրեք առաջարկվող վճարման համակարգերից մեկը և սեղմեք ՎՃԱՐԵԼ կոճակին։ Եթե վճարումը հաստատված չէ, դուք կստանաք կրկնելու հաղորդագրություն: Նշենք,որ վճարում կատարելու համար կայք Մուտք գործելը պարտադիր է։ Այնուհետև կստանաք նամակ՝ «Ձեր պատվերն ընդունված է» հաղորդագրությամբ, սակայն դա չի նշանակում, որ այն հաստատված է: Պատվերն ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ համար դուք կստանաք հավելյալ նամակ կամ զանգ մեր աշխատակցի կողմից, որն էլ կհամարվի պատվերի հաստատում:

 

 

 

X